Klacht Nescafe: weg met die Azera, terug met espresso original.

Klachtnummer
# 276004
Gebruiker
rebellen13
Datum
0 reacties

Details

De klacht

zoals eerder gemeld is is Azera espresso een schijnvertoning van hoe koffie moet smaken. espresso intens was een zeer lekkere en geliefde koffie. ik, en veel anderen vinden dit verschrikkelijk dat het niet meer te koop is. waarom dit gebeurt is niet duidelijk. de gold versie is het ook echt niet. ik hoop dat het in godsnaam teruggedraaid wordt. de verkoop van Azera ziet er niet hoopvol uit en blijft in de schappen staan dus eruit die rommel.

De oplossing

terug onze vertrouwde en geliefde espresso original

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nescafe hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nescafe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen