Opgelost door Nespresso: €30 koffie tegoed niet te claimen, helpdesk faalt

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 368146
Gebruiker
S.J. Siegers
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een nieuwe nespresso machine via internet gekocht bij een betrouwbare webshop (met ook een stenen winkel)
Op de site die op de folder staat vermeld probeer ik mijn €30 korting op de aankoop van capsules te claimen. Dit lukt niet omdat deze site het machinenummer niet geaccepteerd.

Op aanraden van de helpdesk (hoezo help) een email gestuurd naar een daarvoor bedoel emailadres, met daarin een foto van het machinenummer, het aankoopbewijs en de fout op hun site plus in tekst de gewenste bestelling en een omschrijving van het probleem (incl. machine nummer). Hierop krijg ik geen reactie.

Wederom het de helpdesk contact gehad. wederom een email bericht gestuurd met een kopei van het eerst gestuurde bericht en nog steeds geen reactie.

De oplossing

Dit snel in orde maken natuurlijk.

2 reacties

  1. Auteur
    S.J. Siegers
    Datum
    Nog steeds geen oplossing
  2. Auteur
    S.J. Siegers
    Datum
    Koffiecups met de €30 korting inmiddels binnen. We jammer dat ik daar niet vooraf bericht over heb gekregen of een bevestiging van mijn klacht of i.d.

    Case closex

Uiteindelijke oplossing

Auteur
S.J. Siegers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad