Klacht Nespresso: Aeroccino stuk

M. Cleaver

Op 26 januari 2012 heb ik van de BCC in Amsterdam (Bilderdijkstraat) een Krups Nespresso apparaat gekocht. Op 27 januari heb ik me aangemeld bij Nespresso en ben blijkbaar klantnummer 861792 geworden. Op 10 februari heb ik een zwarte Aeroccino gekocht van de Nespressoboutiek in de PC Hooftstraat, Amsterdam. Ik kan jammer genoeg de bon niet meer vinden. Op 17 februari heb ik mijn klantenkaart voor het eerst gebruikt om een “kennismakingsdoos” koffie te kopen ook in de PCH. Daarna heb ik op 11 April een tweede (rode) Aeroccino daar gekocht. Nou is die zwarte stuk gegaan (verwarmt niet en rode lamp gaat na een tijd knipperen), maar ik kan de bon niet vinden. Ik heb de andere bonnen wel en ik heb wel gepind, dus vind ik 10 februari terug in mijn internet bankieren. Maar zonder bon geen (2jaar) garantie.

Graag een vervangende apparaat. Met bon was het geen probleem, maar blijkbaar zonder - al kan ik een transactie bewijzen, krijg ik geen garantie.

M. Cleaver
    Na meerdere telegoontjes en emails hebben ze toch mijn bankafschrift geaccepteerd. Ik krijg een nieuwe opgestuurd.

Ook een klacht indienen over Nespresso?