Klacht Nespresso: Aeroccino stuk

Klachtnummer
# 23733
Gebruiker
M. Cleaver
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 26 januari 2012 heb ik van de BCC in Amsterdam (Bilderdijkstraat) een Krups Nespresso apparaat gekocht. Op 27 januari heb ik me aangemeld bij Nespresso en ben blijkbaar klantnummer 861792 geworden. Op 10 februari heb ik een zwarte Aeroccino gekocht van de Nespressoboutiek in de PC Hooftstraat, Amsterdam. Ik kan jammer genoeg de bon niet meer vinden. Op 17 februari heb ik mijn klantenkaart voor het eerst gebruikt om een “kennismakingsdoos” koffie te kopen ook in de PCH. Daarna heb ik op 11 April een tweede (rode) Aeroccino daar gekocht. Nou is die zwarte stuk gegaan (verwarmt niet en rode lamp gaat na een tijd knipperen), maar ik kan de bon niet vinden. Ik heb de andere bonnen wel en ik heb wel gepind, dus vind ik 10 februari terug in mijn internet bankieren. Maar zonder bon geen (2jaar) garantie.

Gewenste oplossing

Graag een vervangende apparaat. Met bon was het geen probleem, maar blijkbaar zonder - al kan ik een transactie bewijzen, krijg ik geen garantie.

1 reactie

  1. Auteur
    M. Cleaver
    Datum
    Na meerdere telegoontjes en emails hebben ze toch mijn bankafschrift geaccepteerd. Ik krijg een nieuwe opgestuurd.

Ook een klacht indienen over Nespresso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen