Opgelost door Nespresso: cashback actie geen geld ontvangen na lang wachten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 58014
Gebruiker
Ferdy Brand
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na meer dan 3 maand wachten, en diverse mailtjes richting Nespresso hebben wij nog steeds de 70 e cashback niet ontvangen.

De oplossing

ZSM het geld overmaken

1 reactie

  1. Auteur
    Ferdy Brand
    Datum
    Inmiddels is het geld overgemaakt, en is deze klacht niet meer van toepassing.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ferdy Brand
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Nespresso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen