Opgelost door Nespresso: Cashback actie Nespresso eindejaar promotie 2012 is nog steeds niet uitbetaald.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 54455
Gebruiker
fredy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb meegedaan aan de eindejaarsactie 2013 van Nespresso. Daarbij heb ik uiteindelijk gekozen voor een cashback van € 30,00. Dit bedrag is echter tot op heden nog niet uitgekeerd. Ik vind dit onbegrijpelijk daar ik netjes aan alle voorwaarden heb gedaan. Ik heb me online geregistreerd, en heb alle benodigde bescheiden opgestuurd. Begin februari 2014 heb ik een mail gestuurd naar Nespresso om te vragen, wanneer zij tot uitbetaling over zouden gaan. Ik heb toen een reactie van hun ontvangen. Nespresso gaf aan dat zij geen factuur hebben ontvangen. Dit is opmerkelijk want de door mij ontvangen factuur had ik eerder naar hun opgestuurd. Vervolgens nogmaals de factuur (zoals via het internet van BCC ontvangen + de volledige bestelinformatie van BCC) naar Nespresso verstuurd, zodat zij mijn cashback verzoek konden beoordelen. Sindsdien heb ik geen reactie van Nespresso mogen ontvangen. Ondanks meerdere herhalingsmails van mij. Nespresso reageert gewoon niet...

De oplossing

Uitbetaling van de beloofde cashback van € 30,00.

De bescheiden zoals ik van BCC heb ontvangen, heb ik opgestuurd naar Nespresso.

1 reactie

  1. Auteur
    fredy
    Datum
    Ik heb geen reactie van Nespresso ontvangen. Het geld is nu wel netjes overgemaakt naar mijn rekening. Met dit resultaat ben ik tevreden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
fredy
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Nespresso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen