Klacht Nespresso: DHL levert niet bij mij en stuurt niet retour

Klachtnummer
# 185377
Gebruiker
M. Bellaa
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Betreft een bestelling van Nespresso cups tnv Maarten Bellaar Spruijt club nr 292711 voor een bedrag van € 87,50 ( betaald per bank).
Op 4 -9 een "Wij hebben u gemist "kaartje van DHL in de bus met de mededeling morgen leveren tussen 18:00-21:00 . De code om een andere bezorg optie te kiezen werkte niet.
Volgende dag 5/9 tussen 18:00- 21:00 thuis maar geen bestelling en geen kaartje
vanaf dat moment iedere dag tot op heden 13/9 het zelfde patroon :, het e-mail bericht eind van de middag wij komen langs tussen 18:00- 21:00.

Nespresso 3 keer hierover gebeld met het verzoek de bestelling te annuleren en het bedrag op mijn clubkaart te crediteren. Dit kan pas nadat DHL het pakket retour stuurt naar Nespresso. Dit gebeurt niet tot op heden.

De oplossing

Nespresso zorgt ervoor dat mijn bestelbedrag van 87,50 gecrediteerd wordt op mijn club rekening. Dit weigeren zij zolang het pakket nog bij DHL circuleert

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nespresso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen