Klacht Nespresso: geen antwoord op mijn vraag: is het normaal dat lichtjes blijven opflitsen.
Details
Klacht
Bij mijn machine uno, enkele maanden in mijn bezit, lichten na zetten van eenkopje koffie (capsule) de lampjes op de bovenzijde op'
Op mijn vraag of dit normaal is krijg ik geen antwoord.
Een keer is de machine hiervoor opgehaald maar het reparatierapport blijkt
standaard en zegt niets over de klacht waarvoor het is opgehaald.
Ook mailtjes vanuit de boutique in Eindhoven naar Nespresso leveren alleen
het nummer van de "koffiespecialisten" op en die weten het niet, kunnen niet terugbellen en doorverbinden. Weer terug nar af.
Gewenste oplossing
Mijn vraag beantwoorden en bij "niet normaal": REPAREREN- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.