Klacht Nespresso: geen antwoord op mijn vraag: is het normaal dat lichtjes blijven opflitsen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 600541
Gebruiker
J. Verbeek
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bij mijn machine uno, enkele maanden in mijn bezit, lichten na zetten van een
kopje koffie (capsule) de lampjes op de bovenzijde op'
Op mijn vraag of dit normaal is krijg ik geen antwoord.
Een keer is de machine hiervoor opgehaald maar het reparatierapport blijkt
standaard en zegt niets over de klacht waarvoor het is opgehaald.
Ook mailtjes vanuit de boutique in Eindhoven naar Nespresso leveren alleen
het nummer van de "koffiespecialisten" op en die weten het niet, kunnen niet terugbellen en doorverbinden. Weer terug nar af.

Gewenste oplossing

Mijn vraag beantwoorden en bij "niet normaal": REPAREREN
Geboden oplossing
Geen reaktie
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Nespresso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen