Klacht Nespresso: geen levering van bestelde cups

Klachtnummer
# 90265
Gebruiker
Ruud
Datum
0 reacties

Details

Klacht

op 22/12 via internet cups besteld die zouden 23/12 tussen 9 en 18 uur geleverd worden. 27/12 getracht telefonisch contact te zoeken, na 16 minuten in de wacht verbinding maar zelf verbroken. er is geen track en trace beschikbaar, communiceren via email is niet mogelijk alleen per post ? niet meer van deze tijd.
Vandaag 29/12 nog niets ontvangen

Gewenste oplossing

een track en trace op de webpagina zou makkelijk zijn, daarnaast zou communiceren via email mogelijk moeten zijn. het is schandalig om met de bereikbaarheid van 24/7 te adverteren maar allereerst moet je 7 keer bellen om 1 keer het bandje te pakken te krijgen en vervolgens laten ze je meer dan 16 minuten wachten om moedeloos en zonder resultaat zelf te verbinding maar te verbreken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nespresso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen