Klacht Nespresso: Koffiezetapparaat "Magimix M110" defect.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 67400
Gebruiker
J.Stutterheim
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Genoemd apparaat gekocht bij Media Markt, AdamZ.O. op 29 november 2012.
Geen reparatie omdat ik geen aankoopbon kan laten zien maar wel een bankafschrift.
Media Markt heeft op 29 nov.2012 GEEN Magimix verkocht is de boodschap.
De aankoopbon heb ik in 2012 op verzoek naar Nespresso opgestuurd i.v.m. een kortingsactie.
(helaas geen kopie gemaakt)
Bij Nespresso het probleem voorgelegd, advies ga naar Media Markt, geen aankoopbon
geen reparatie.

De oplossing

Op bankafschrift staat 27 november 2012 betaalautomaat Mediamarkt maar bedrag
is op 29 november 2012 van mijn rekening afgeschreven. Media blijft bij eerder ingenomen standpunt.( geen apparaat verkocht tijdens genoemde data.)
Nespresso heeft de aankoop in haar systeem staan en heeft ook de aankoopkorting
in 2013 naar ons overgemaakt, 30 euro. Bankafschrift ter inzage.
Bij Nespresso is het volgens mij duidelijk dat ik het apparaat in nov.2012 gekocht heb maar zich nu verschuild achter het ontbreken van de aankoopbon om geen garantie
te hoeven geven.


1 reactie

  1. Auteur
    J.Stutterheim
    Datum
    Geen taal of teken van Nespresso !!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.Stutterheim
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Nespresso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen