Klacht Nespresso: Kom je afspraken na.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 341903
Gebruiker
lotaenlaima
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ben al maanden bezig om een account te krijgen om in te loggen. Vele malen contact gehad met Nespresso zonder resutaat. Nu worden zelfs de door hen gemaakte belafspraken niet nagekomen. Dichtsbijzijnde winkel is 30 km van mijn woonplaats en moet ik anderen lastig vallen om cups te halen. Voor grstis thuisbezorging moet je er heel veel bestellen en ik heb maar 1 cupje per dag nodig. Als ik kan inloggen en bestellen kan iemand anders als hij of zij in de stad moet zijn ze voor mij ophalen.

De oplossing

It aan het werk zetten om het op te lossen.

3 reacties

  1. Auteur
    lotaenlaima
    Datum
    In eerste instantie een reactie gehad en het probleem zou opgelost zijn. Probleem is niet opgelost en heb dat ook al gemeld aan Nespresso. Nu blijft het steeds stil bij Nespresso en reageren ze niet meer. Hebben denk ik de moed niet om toe te geven dat ze er geen raad mee weten.
  2. Auteur
    lotaenlaima
    Datum
    Ben vorige week in een Nespresso boetiek geweest en de klacht is weer op actief gezet door de medewerker. Zou weer gebeld of gemaild worden. Afspraak is weer niet nagekomen.
  3. Auteur
    lotaenlaima
    Datum
    Het heeft geen zin meer om te reageren. Nespresso reageert niet en onderneemt ook geen actie om de klacht op te lossen. Heel slecht van Nespresso.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
lotaenlaima
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets. Helemaal geen reactie.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Nespresso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen