Klacht Nespresso: Krups Citiz Milk lekt water

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 90402
Gebruiker
Marcel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds het ontkalken, met origineel Nespresso product, lekt de Citiz (2011) water aan de onderkant. Vandaag telefonisch contact gehad en kreeg als reactie dat reparatie € 75 zou gaan kosten en het de vraag zou zijn of de reparatie afdoende zou zijn. Uiteindelijk adviseerde de vriendelijke dame om maar een nieuw apparaat te kopen van ruim € 200 (Citiz Milk) dit is toch heel vreemd voor een kwaliteitsprodukt uit 2011.

De oplossing

Ik zou graag zien dat het apparaat kosteloos gerepareerd zou worden en als dat niet mogelijk is in elk geval een nieuw product kopen met coulance regeling.

1 reactie

  1. Auteur
    Marcel
    Datum
    Geen enkele reactie van Nespresso mogen ontvangen, helaas.
    Moet nu dus zelf een nieuw apparaat gaan kopen daar de deugdelijkheid van het Nespresso apparaat van eur 200 echt niet goed is. Ik had minimaal een reactie verwacht! Nieuwe apparaat is dus absoluut geen Nespresso meer.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marcel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Nespresso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen