Klacht Nespresso: Late levering bestelling

Ednvv

Vrijdag 23 november een bestelling geplaatst n.a.v. Black Friday actie. Normaal bezorging binnen een dag, maar zaterdag niet thuis, dus geplande levering maandag 26 november. Dinsdag 27 november gebeld met Nespresso. Reactie bedrijf: zo’n groot succes en de expediteur DHL kan de vraag niet aan. Het pakket staat wel klaar om door DHL opgehaald te worden, dit was dus dinsdagochtend. Pas als het door DHL gscand is veranderd de status en ontvangt de klant een mail dat het onderweg is. Inmiddels vrijdag 30 november en nog niets ontvangen. Gisteren mail ontvangen dat het max. 7 werkdagen kan duren tot het pakket geleverd wordt. Op de site heeft ook een bericht gestaan (is nu overigens van de website af) dat nieuwe bestelling met voorrang behandeld worden. Wat is dit voor een service. Ik moet dus nieuwe bestelling plaatsen om koffie in huis te krijgen. Ik zie aan de status dat het pakket nog steeds niet is opgehaald door DHL. Nespresso kan er niet aan doen dat DHL z’n zaken niet op orde heeft, maar daar mogen ze zich niet achterverschuilen. Deze drukte zie je toch van verre aankomen?

Pakket versturen

Ook een klacht indienen over Nespresso?