Klacht Nespresso: levering bestelling niet binnen 24 uur

Klachtnummer
# 65539
Gebruiker
J.J. Kooreman-Schop
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op woensadg via internet voor 23 uur een bestelling gedaan met aflevring op Kialapunt en betaald.
via mail geinformeerd dat bestelling in behandelins is genomen. op vrijdag nog geen bestelling. Navraag bij Nespressoclub met als antwoord hellaas in ene verkeerde route terechtgekomen en op maandag wordt er alsnog geleverd ( 4 dagen na beloofde aflevertermijn). er wordt geen enkele moete gedaan om levering op eerder tijdstip bij klant te krijgen dan 4 dagen na beloofde termijn, ook niet bij doorvragen. Hoezo snelle levering en klantvriendelijkheid bij klachten.

De oplossing

"spoedlevering" op zaterdag desnoods op huisadres.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nespresso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen