Klacht Nespresso: Machine met gebreken kan niet worden vervangen door een soortgelijke machine

S-:(-Nespresso

Ik heb een machine (lattissima Pro) van €400 en deze lekt al ruim een jaar. Nu is de machine in deze periode al 3x voor reparatie weggeweest bij Nespresso, maar het probleem blijft bestaan.

Nespresso gaf aan dat de fabrikant (DeLonghi) dit probleem biet (h)erkent en dat Nespresso daardoor voor mij niets meer kan betekenen.

Na veel contact en een wat minder vriendelijke toon heeft Nespresso toch een voorstel gedaan. Een nieuwe machine uitzoeken. Op zich mooi, maar de te kiezen machines zijn qua functionaliteit en overige specificaties verre van gelijk aan mijn huidige machine en dus lever ik in aan beide.

De lattissima pro is in vrijwel alle winkels nog volop te koop. Ik wil dan ook deze machine gewoon terug.

Hoe moeilijk kan het zijn om de machine te vervangen voor eenzelfde machine. Zeker als dit model nog volop te verkrijgen is.

Dezelfde machine terug of een soortgelijke. Met soortgelijk bedoel ik een machine met minimaal dezelfde specificaties.

S-:(-Nespresso
    Nespresso heeft nog geen passende oplossing geboden.

Ook een klacht indienen over Nespresso?