Opgelost door Nespresso: Meer koffie in de lekbak dan in het kopje, waardeloos Nespresso

sad Opgelost
Pria

Dure Nespresso Magimix gekocht twv 200 euro, bij BCC aanschaf november 2017.
Waterbak zit bij 1 kopje lungo stand al vol, bodempje koffie zit in het kopje.
Naar Bcc gebeld, advies was afgeven in bcc winkel, daar zeiden ze, bellen naar Nespresso, komen ze apparaat ophalen en krijg je leenapparaat.
Nespresso gebeld, testen gedaan, testzetje opgestuurd gekregen, weer bellen met hun, testzetje samen geprobeerd, geen resultaat, weer gebeld met Nespresso Fabrieksinstellingen opnieuw ingesteld met medewerker, problemen blijven, of ik morgen terug kon bellen dan was er iemand die er meer over kon vertellen en misschien op kon lossen, grrrr..,,na veel praten vraag ik wat het probleem is om die machine op te halen, teveel klachten is niet goed voor hun imago en kost Nespresso teveel geld en proberen ze het eerst zo op te lossen, prima maar hier is meer aan de hand, nu is het donderdag, eerste mogelijkheid tot ophalen is dinsdag, vraag ook nog om een leenapparaat, hadden ze immers bij Bcc gezegd, ik als klant had niet genoeg status in het systeem voor een leenapparaat zei de medewerker๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚. Het is om te janken bij Nespresso, op naar dinsdag. Geweldige service. ๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

Om niet te reageren op mijn klacht zegt wel iets over Nespresso. ๐Ÿ˜ก

Pria
Het apparaat is nagekeken en onderdeel dat klacht veroorzaakte vervangen, 14 juni, vandaag retour (na 3 weken) ontvangen, nu uitproberen of het goed werkt.

Ook een klacht indienen over Nespresso?