Klacht Nespresso: misleidende kortingsvoucher

Klachtnummer
# 381785
Gebruiker
Ir B. Veldman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik kreeg een Kortingsvoucher over de post. Er wordt een korting van € 30,- beloofd. Op de achterzijde staat de tekst "Let op"de voucher is geldig ...t/m 31 augustus 2019". Ik plaats vervolgens een bestelling op 1 augustus, maar de korting wordt niet verrekend. Na telefonische klacht is het antwoord dat in de (zeer) kleine lettertje staat dat van de aanbieding gebruik gemaakt kan worden t/m 23 juni.
Ik vind dit misleiding: de lettertjes zijn zo klein dat ik daar een bril voor op moet zetten. Verwarrend is ook dat de kaart duidelijk met grote (druk-)letters vermeldt dat het een KORTINGSVOUCHER betreft.
Dit is foute en misleidende reclame, een keurig (en duur!) bedrijf als Nespresso onwaardig!

De oplossing

Niet meer zo misleidende post stuurt. Die € 30,- is me alsnog beloofd, maar nu heb ik te veel capsules besteld om die korting te verkrijgen.
Excuses en een extra gebaar zou ik netjes vinden

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nespresso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen