Klacht Nespresso: Nespresso latissima touch melkopschuimer werkt niet

Stier#2005

Latissima touch apparaat paar maanden na aanschaf begon de ellende na t ontkalken deed mij melkopschuimer t niet. Ter reparatie opgestuurd vanaf toen kwam er een bepaald patroon na t ontkalken melkopschuimer doet t niet. Zo is t apparaat 5x opgestuurd sinds aanschaf. Er wordt constant gezegd dat t apparaat niet goed gereinigd/ gebrek aan onderhoud word terwijl ik alleen nespresso ontkalk en capsules gebruik. Ben er gewoon een beetje klaar mee omdat nespresso geen medewerking verleend voor een ander apparaat of iets anders en dan wordt je ook nog beschuldigd van gebrek aan onderhoud!!

Ik wil een compensatie ze willen geen ander apparaat geven terwijl binnen een half jaar na aanschaf t probleem al begon

Stier#2005
    Vandaag apparaat voor de 6e keer meegegeven uiteindelijk bleek toch nog garantie voor onderhoud in te zitten nu voorlopig weer voor 4 maanden opgelost en dan beginnen we weer van voor af aan

Stier#2005

Ook een klacht indienen over Nespresso?