Klacht Nespresso: Nespresso latissima touch melkopschuimer werkt niet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 529617
Gebruiker
Stier#2005
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Latissima touch apparaat paar maanden na aanschaf begon de ellende na t ontkalken deed mij melkopschuimer t niet. Ter reparatie opgestuurd vanaf toen kwam er een bepaald patroon na t ontkalken melkopschuimer doet t niet. Zo is t apparaat 5x opgestuurd sinds aanschaf. Er wordt constant gezegd dat t apparaat niet goed gereinigd/ gebrek aan onderhoud word terwijl ik alleen nespresso ontkalk en capsules gebruik. Ben er gewoon een beetje klaar mee omdat nespresso geen medewerking verleend voor een ander apparaat of iets anders en dan wordt je ook nog beschuldigd van gebrek aan onderhoud!!

De oplossing

Ik wil een compensatie ze willen geen ander apparaat geven terwijl binnen een half jaar na aanschaf t probleem al begon

1 reactie

  1. Auteur
    Stier#2005
    Datum
    Vandaag apparaat voor de 6e keer meegegeven uiteindelijk bleek toch nog garantie voor onderhoud in te zitten nu voorlopig weer voor 4 maanden opgelost en dan beginnen we weer van voor af aan

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Stier#2005
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Nespresso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen