Klacht Nespresso: Nespresso misleidt klanten met een 4daagse actie die na 1 dag al blijkt verlopen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 335127
Gebruiker
Styleloos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Tijdens het Black Friday weekend had Nespresso een actie van 4 dagen. Bestel 300 capsules en ontvang bij aankoop een set van 2 Touch expresso- en lungokopjes. Begin dag 2 direct besteld. Vervelend genoeg bijna een week op mn bestelling moeten wachten. Teleurstelling werd groter toen bleek dat er geen kopjes bijgesloten waren. Gebeld met Nespresso; Actievoorraad was al op toen u bestelde! Keb geen melding of iets van dien aard gedurende mijn bestelling gezien. Pure misleiding en geldklopperij van Nespresso!

De oplossing

Ik wil alsnog m'n Touchexpresso- en lungokopjes cadeau ontvangen

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Styleloos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen enkele reactie van Nespresso ontvangen. Klacht is ook bij Reclame Code Commissie neergelegd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Nespresso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen