Klacht Nespresso: Nespresso.com heeft een misleidende kortingsactie gevoerd bij de aankoop van extra koffiecups.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 387748
Gebruiker
Herfstblues#september
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onduidelijke kortingsactie, persoonlijk per post ontvangen, voor het extra bestellen van koffiecups met korting. Misleidende tekst. Indruk wordt duidelijk gewekt dat de voucheractie geldig is van 1 juli t/m 31 augustus. Echter, in de zéér kleine lettertjes (loep nodig) staat dat je wel eerst een bestelling moet plaatsen van 11 t/m 23 juni vóór je in aanmerking kunt komen voor het kortingsvoucher. En je denkt nu juist dat het voucher je is toegestuurd...

De oplossing

Ik wil de korting van € 20 gewoon op mijn rekening ontvangen. Ik heb immers méér koffiecups besteld om de korting te ontvangen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Herfstblues#september
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nespresso heeft in het geheel niet gereageerd. Teleurstellend, had ik niet van dit bedrijf verwacht.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?