Klacht Nespresso: Onbetrouwbare levering en zeer slechte servicedesk

Klachtnummer
# 335175
Gebruiker
#koffiealtijdtelaat
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Levering van de bestelde koffie is onbetrouwbaar.
Ik heb keer op keer problemen bij de levering van koffie die online besteld is. Pakketjes worden nooit op de aangegeven dag door DHL afgelevert. Dit probleem kan bij DHL liggen maar als je hierover met de servicedesk Nespresso belt kunnen ze a. niet aangeven wat er aan de hand is en b. helpen ze niet bij oplossen van het probleem.
Bellen met de Nesresso servicedesk heeft dus weinig zin.

Vandaag (30-11) weer contact gehad met servicedesk (wel eesrt 15 minuten ! wachten) omdat mijn bestelling van 23-11 nog steeds niet geleverd is. Wat blijkt! betaling met creditcard is niet goed doorgekomen. Deze is echter wel bij mij afgeschreven. Vervolgens zegt medewerker dat ik een copie afschrift creditcard moet opsturen aan mailadres en als dat dan een keer bekeken is wordt mijn bestelling vrijgegeven. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat als er iets fout gaat aan Nespresso (systeem) zijde, ik het probleem zelf moet oplossen en ook nog eens moet wachten op uitlevering van een bestelling die reeds betaald is.

De oplossing

Bij bestelling een betrouwbare/haalbare levertijd doorgeven. Duidelijke track&trace informatie doorgeven bij vertraging. Maar vooral, service verlenen en het probleem proberen op te lossen door servicedesk.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nespresso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen