Klacht Nespresso: Pakket met koffie niet bezorgd maar wel betaald!

sad Niet opgelost
Dennis

Heb gisteren, 27-12-2022, 250 cups koffie + ontkalkingen besteld bij Nespresso. Deze bestelling zou vandaag bezorgd worden door DHL. Om 15:02 uur staat DHL hier voor de flat (10 hoog). De bezorger belt aan via de interfoon, en deze zou het pakket in de lift leggen. Wij staan wachten op de lift, want dit is het "nu" van het bezorgen. Niet meer persoonlijk afgeven maar in de lift leggen. Maar tot onze verbazing kwam de lift leeg aan, dus zijn we snel naar beneden gegaan, want wij wonen op 10 hoog. Maar ook beneden in de hal was niets te verkennen.
Dus snel alles proberen te benaderen, maar zonder succes! DHL niet te bereiken wegens top drukte (Dat kan ik begrijpen, niet wegens de kerst, maar omdat er wel genoeg klachten zijn van dit bedrijf). Maar toen contact met Nespresso. Via klantenservice, gesproken met een medewerker. Deze was en bleef ook heel rustig. Hij zou de klacht in behandeling nemen. Vond het wel raar dat volgens DHL de bezorging, bezorgt was. Ok'e, heb hem nogmaals uitgelegd dat dat niet het geval was. Toen kreeg ik te horen dat hij een mail naar DHL zou sturen, en daar zou DHL dan binnen 1 a 2 werkdagen op reageren! En dan zou Nespresso pas stappen kunnen zetten. Maar ik wil mijn bestelling hebben, en vind het niet terecht dat wij, als consument, de dupe zijn van de fouten binnen de organisatie. Maar de medewerker wilde daar niet van weten. De stappen worden gezet op de manier van Nespresso, of je nu wel of geen koffie hebt, dat is niet van belang. ook al ben je klant vanaf 2007, dat maakt niet uit!!!! Ik hoop dat Nespresso goed nadenk over hoe zij met klanten omgaan. Maar moet in iedergehal minimaal 2 dagen wachten op een reactie, als dezekomt. Want ook hier heb ik slechte ervaringen mee bij Nespresso. Ze zijn niet zo van klachten beantwoorden.

Heel graag zo snel als mogelijk mijn bestelling bezorgd krijgen. Inmiddels heb ik er voor betaald! En zit nu zo goed als zonder mijn koffie!
Nespresso heeft helemaal geen contact meer opgenomen, zo belangrijk ben je dan als ambassadeur, klant sinds 2007. Ik voel me echt niet gewaardeerd bij Nespresso! Sorry!

Ook een klacht indienen over Nespresso?