Opgelost door Nespresso: Schandalig gewoon hoe ze met klanten omgaan

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 371626
Gebruiker
Aardappel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In april Nespresso apperaat gekocht. Kreeg je 30 euro korting op de kus.al heel veel keren gebeld.zeggen iedere keer dat de kups onderweg zijn maar nu half juni en nog steeds niks binnen.veel beloven weinig geven

De oplossing

Ik wil heel graag de kups ontvangen

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Aardappel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Nespresso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen