Klacht Nespresso: Schandalige behandeling door Nespresso en DHL.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 271196
Gebruiker
A.J. Tigges
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Tot tweemaal toe bestelling niet geleverd. DHL beweert dat er niemand thuis was, dat waren we wel en er lag ook geen kaartje in de bus. Nespresso voor tweede maal gebeld: " we zullen u een tractatie sturen met excuses"; maar ze ondernemen niets! Pas als het de derde keer weer gebeurt komen ze in actie,
omdat ( en dat werd letterlijk gezegd): " driemaal scheepsrecht is" .
Onverteerbaar!

De oplossing

Doen hetgeen wordt toegezegd en werkelijke klantenservice leveren.

1 reactie

  1. Auteur
    A.J. Tigges
    Datum
    Er is weliswaar gemaild en gebeld, maar uiteindelijk heeft Nespresso niets ondernomen om deze affaire aan de kaak te stellen en de traktatie is waarschijnlijk via DHL verstuurd en dan weet je het wel. Voor alle duidelijkheid: er zijn ergere dingen waar een mens zich druk om kan maken, maar het ging om een principe: glashard tot twee keer beweren dat ze langs zijn geweest, dus de klant als leugenaar bestempelen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.J. Tigges
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zeggen dat ze actie ondernemen naar vervoerder opdat het niet meer zal gebeuren! Verder hoor je, behalve nietszeggende mails
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Nespresso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen