Klacht Nespresso: Slechte onrechtvaardige behandeling

# 199767
Schildwacht

Ons pas vijf jaar oude Nespresso machine begaf het. Het apparaat kon niet meer gerepareerd worden. Nespresso vond de levensduur wel erg kort. Ik kreeg een extra korting bij aankoop van een nieuw Nespresso apparaat die in het systeem bij mijn gegevens werd vermeld.
Wij wilden een apparaat met de naam Expert, dat recent is uitgekomen, aanschaffen waarop als actie een hoeveelheid gratis koffiecups werd aangeboden.
Bij de winkel in ’s-Bosch en bij Nespresso (tel.) was het: of de gratis koffie of de korting i.v.m. de te korte levensduur. Wat bleek: “Het Systeem” kon dit niet aan.
Toch besloten een Expert te bestellen. Wat schetst mijn verbazing toen ik hoorde dat de toegezegde korting was vervallen omdat ik had gezegd dat ik toch wel even met de Consumentenbond wilde overleggen en de Expert niet meer leverbaar was. Waarom wilde men niet zeggen.

Een fatsoenlijk en eerlijk voorstel om de oude klacht eerlijk af te handelen en een poging om het gevoel van onrechtvaardig en lomp behandeld te zijn weg te nemen.

Ook een klacht indienen over Nespresso?