Klacht Nespresso: Slechtste service ooit
Details
Klacht
Mijn latisima plus is nu 9 mnd oud en al 3 x kapot geweest..De laaste keer was 28feb de machine zou twee keer bezorgt worden maar ze zijn twee keer niet geweest?? En ik heb wel vrij geregeld...
Ook zou nespresso mij hierover bellen en ook dit hebben ze niet gedaan.
Ik heb vaak gebeld om te vragen waar mijn machine bleef maar werd afgescheept door nespresso want ik was echt niet de enig..
Ik ben erg boos en teleurgesteld in de service van jullie
Ik hoop van jullie te horen
Gewenste oplossing
Nieuwe machineEn een tegoedbon lijkt me toch wel het minimale voor de geleden schade vooral voor het regelen dat er iemand thuis was..
Iets in elk geval om van deze boze klant weer een teverde klant te maken
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.