Klacht Nespresso: vals beschuligd van fraude

Klachtnummer
# 495452
Gebruiker
S.M. Houweling
Datum
2 reacties

Details

De klacht

word beschuldigd van fraude en mogen mij niet verder helpen moet nu de verbinding verbreken waren de laatste worden aan de telefoon.
top punt van onbeschoftheid.
op 09-08 een De¿Longhi Gran Lattissima EN650.B Nespresso machine gekocht bij Wehkamp en hier voor een koffie pakket van 10 euro gekocht .deze werkte niet goed dus ter reparatie op gestuurd. dit ging niet goed dus een nieuwe De¿Longhi Lattissima Pro EN750.MB Nespresso machine gekocht hier kon je voor 5 euro een koffie pakket kopen maar is dat oplichting fraude?

De oplossing

fatsoenlijk te woord worden gestaan over wat ik heb fout zou hebben gedaan

2 reacties

  1. Auteur
    S.M. Houweling
    Datum
    Eigenlijk wel een zielig bedrijf dat Nespresso wel mensen beschuldigen maar geen fatsoen hebben om te reageren op klachten
  2. Auteur
    S.M. Houweling
    Datum
    Fouten toe geven blijkt erg moeilijk maar wie zwijgt stemd toe

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Nespresso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen