Klacht Nespresso: Verkeerde levering plus onheuse behandeling aan de telefoon.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 539629
Gebruiker
H. van de Vijver
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij hebben capsules lungo besteld - zoals altijd- maar kregen deze keer Vienna Linizio Lungo geleverd: andere (minder) smaak, andere verpakking. Onze klacht werd door Gaston niet geaccepteerd: hij zei dat het dezelfde koffie was! Zijn stijl was uitermate klantonvriendelijk - we hadden eerder moeten reageren, wilde niet zeggen hoe en waar we een klacht konden indienen, en dat het jammer was dat we de koffie niet lekker vonden. We zijn al 23 jaar klant bij Nespresso..

Gewenste oplossing

Juiste levering en excuus voor de slechte behandeling door Gaston.
Geboden oplossing
er is helemaal niets opgelost - het blijft erg stil van de kant van Nestlé
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Nespresso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen