Klacht Nespresso: Waardeloze klantenservice / klachtafhandeling / garantie

tcb

Binnen twee jaar ging mijn Pixie machine stuk en lekte water, net een kleine twee weken voor de garantie afliep. Meerdere malen gebeld met de klantenservice, lange vermoeiende telefoontjes waarbij ik allerlei trucjes zelf moest proberen zoals bv bepaalde toetsencombinaties en doekjes onder de machine leggen en een paar dagen testen, om te kijken wanneer hij wel lekte en wanneer niet, want ja mijn klacht was toch wel 'zeer vreemd' (er ligt steeds water onder de machine, maar niet iedere keer). Toen moest ik van Nespresso met door hen opgestuurde originele cups koffie gaan zetten en testen of het probleem bleef ondanks dat ik zelf ook die cups gebruik. Probleem niet opgelost dus wederom vervelende telefoontjes, steeds opnieuw uitleggen en toen moest ik de machine ontkalken met door Nespresso opgestuurd ontkalkingsmiddel. Dit alles zeiden ze, om voor de garantie in aanmerking te komen. Wederom een paar weken testen en helaas probleem niet opgelost. Toen was het oud en nieuw en heb ik zelf twee weken gewacht om weer contact op te nemen door alle drukte en wat werd er tot mijn verbazing gezegd: de garantie termijn was inmiddels verstreken en het zou een kostbare zaak worden om nog voor reparatie in aanmerking te komen. Waardeloos! Ik zat binnen de garantietermijn, heb op tijd gebeld, ben vervolgens niet geholpen en aan het lijntje gehouden met als resultaat een niet goed werkende machine die niet gerepareerd gaat worden. Overigens begreep ik toen aan de telefoon dat ookal wordt je apparaat wel onder garantie gerepareerd, je dan dus wekenlang geen machine hebt en je ook nog voorrijdkosten ed moet betalen alsnog. Nooit meer een Nespresso voor mij!

De Pixie repareren zonder kosten en een vervangend apparaat geven voor de duur van de reparatie.

tcb
    Nog niets gehoord van Nespresso...
    tcb
    Nog steeds niets, ik zit dus met een lekkende Nespresso waarvan ik had aangegeven dat hij lekte BINNEN de garantietermijn, wat een flutbedrijf!

tcb
Uiteindelijke oplossing Nespresso reageert niet maar voor mij hoeven ze niet eens meer, echt nooit meer een Nespresso voor mij, waardeloze service!