Klacht Nespresso: zeer slechte service

jacco

In januari een Nespresso megamix U gekocht. Binnen een week defect. Na drie weken een nieuwe gekregen. Deze ging binnen een week in storing ontkalk stand. Weer opgestuurd. Volgens Nespresso mankeerd het apparaat niets. Het is dus normaal dat je een nieuwe Nespresso binnen een week moet ontkalken (?). Toestel weer terug , nu na een week weer in storing en is niet te resetten. Nespresso gevraagd om om te ruilen voor ander type omdat ik het vertrouwen in dit product heb verloren. Dit doen ze niet. De 30,- euro die je na 3 weken terug zou krijgen heb ik 3 maanden later nog niet. Vele malen gemaild met kopie aankoopbon en gebeld maar nog niets. Hopeloos. Zo'n slechte service heb ik nog nooit meegemaakt. Apparaten hebben mij ook nog een klein vermogen aan vernaggelde cupjes gekost.

Een vergelijkbaar apparaat maar niet hetzelfde type. Een tegemoetkoming in de vernaggelde cupjes Dharkan.

Ook een klacht indienen over Nespresso?