Opgelost door Nespresso: ziek na eerste gebruik Aeroccino 3

Nancy

Zodra ik de melkopschuimer uit de verpakking haalde rook ik een sterk chemische lucht.De opschuimer omgespoeld voor gebruik. De eerste kop koffie met de opgeschuimde meld rook chemisch en smaakte ook sterk chemisch.
Opnieuw omgespoeld met kokend heet water, 2 e keer zelfde ervaring.
Volgende dag maak ik een cappucino, en binnen 5 minuten werd ik enorm ziek, overgeven en hevige diarree,Mijn handen werden paars en zwollen op.
Huisarts gebeld en die dacht dat het leek op een vergiftigings reactie van bv de coating van een nieuw apparaat.Nespresso Nederland gebeld later op de dag, keurige medewerker gesproken bij de klantenservice die mijn klacht heel serieus nam.Ik moest het apparaat en het servies meteen opsturen naar Nespresso Belgie waar het in een laboratorium onderzocht zou worden.Reactie Nespresso : ze hadden er aan geroken, inderdaad chemische geur,maar ik had het waarschijnlijk niet omgespoeld.Geen lab onderzoek , niets !!Daarmee was voor hun de zaak afgesloten!!! Schande !

Onderzoek in laboratorium, als klant serieus genomen worden, niet onbeschoft door Nespresso Belgie dhr R.Leijmeel behandeld worden.Een medewerker kan namelijk niet door ruiken aan het apparaat vaststellen of ik er ziek van heb kunnen worden, vandaar dat het in een laboratorium zou worden onderzocht.
Ik wil ook dat de opgenomen gesprekken met de klantenservice teruggeluisterd worden en ik wil de mijn beloofde compensatie.
Maar het belangrijkste vind ik dat dit nooit meer mag gebeuren, was dit gebeurd bij iemand met een zwakkere gezondheid, bejaard,ziek of zwanger dan had dit anders kunnen aflopen.

Nancy
    Uiteindelijk is deze klacht keurig afgehandeld door een manager van Nespresso uit Belgie. Het apparaat is uitvoerig onderzocht en vergeleken met productie uit andere landen.Conclusie is dat het om een op zichzelf staan incident gaat.

Nancy

Ook een klacht indienen over Nespresso?