Klacht Nest: NEST Hello dramatisch traag en NEST levert geen support

Klachtnummer
# 333178
Gebruiker
Professor#
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De NEST Hello deur reageert uitermate traag en beantwoord van geen kanten aan de beloofde specs. Voordat ik beeld heb en kan antwoorden via de app is de persoon aan de deur al weer vertrokken. Bovendien wordt de verbinding random regelmatig verbroken, terwijl er elektrisch geen probleem is en wifi gewoon werkt. Snel internet, prima modem, Apple router van de laatste generatie. Alle stappen via de website-help gevolgd, geen oplossing. Ik heb nu 4 x bij de helpdesk aangeklopt, geen enkele reactie, duurt inmiddels al weken. NEST laat een klant volledig in de kou staan: niet eens slechte service, maar GEEN service.

De oplossing

De NEST Hello naar behoren laten functioneren: zodat snelle responsie op de beller aan de deur mogelijk wordt en de prestatie wordt gehaald.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nest hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nest?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen