Opgelost door Nestle Nederland: antwoord terug

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 137109
Gebruiker
angel
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een paar maand geleden een klacht gedaan over klonten in de kattebrokken .met foto.na telefonisch contact werd er gezegt dat er iets op gestuurd zou worden .maar nee niks gehad.er werd zelfs gevraagd of ik op de hoogte wilde blijven over het product en ook nee daar nikjs over gehoord

De oplossing

Gewoon antwoord

2 reacties

  1. Auteur
    Nestle Nederland
    Datum
    Beste Angelique Broekhuis,

    Als het goed is heeft onze consumentenservice contact met jou opgenomen.
    Mocht dat niet het geval zijn, dan hoor ik het graag.

    Met vriendelijke groet,
    Charlotte Schuttevaer
  2. Auteur
    angel
    Datum
    Ik ben gelijk de volgende dag gebeld en dat vind ik al een + punt.het antwoord op het probleem daar bel ik volgende week even over terug.ze heeft me medere keren gebeld maar ik mag ook mijn werk geen mobiel hebben.heeft een gratis nummer door gegeven.ook dat kost me niks..dat ik mijn pakketjes niet hebt ontvangen ..het was afgetekend dus verwacht dat ik hgem zou hebben gehad.maar nu krijg ik hem morgen.mijn complimenten

Uiteindelijke oplossing

Auteur
angel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Nestle Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen