Klacht Nestle Nederland: Geen aankoopkorting €50 ontvangen na inzenden kassabon, streepjescode en actiecoupon

nestle

Omdat het invullen van gegevens met de computer haperde, werd Nestle telefonisch door mij verzocht om toezending van de actiecoupon, die daarna ingevuld werd terug gezonden met de streepjescode en de kassabon (05-12-2013 €89 ) van Media Markt Hengelo, ruim binnen de actieperiode (31-10-2013 /02-02-2014). Sindsdien niets vernomen. Op 11-04-2014 werd Nestle schriftelijk om reactie gevraagd, echter zonder resultaat. Als lid van de consumentenbond las ik "Stekeligheden'' april 2014 over een identieke zaak met Nestle, reden waarom ik schriftelijk contact zocht met de afdeling service en advies. Mijn klacht zou een geval voor Klachtenkompas zijn werd mij verteld en ik hoop nu maar dat ik hier kan worden geholpen met mijn klacht..

Aankoopkorting van €50 retour op ABN 59 19 39 479

Nestle Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Nestle Nederland?