Klacht Nestle Nederland: Geen aankoopkorting €50 ontvangen na inzenden kassabon, streepjescode en actiecoupon

Klachtnummer
# 63912
Gebruiker
nestle
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Omdat het invullen van gegevens met de computer haperde, werd Nestle telefonisch door mij verzocht om toezending van de actiecoupon, die daarna ingevuld werd terug gezonden met de streepjescode en de kassabon (05-12-2013 €89 ) van Media Markt Hengelo, ruim binnen de actieperiode (31-10-2013 /02-02-2014). Sindsdien niets vernomen. Op 11-04-2014 werd Nestle schriftelijk om reactie gevraagd, echter zonder resultaat. Als lid van de consumentenbond las ik "Stekeligheden'' april 2014 over een identieke zaak met Nestle, reden waarom ik schriftelijk contact zocht met de afdeling service en advies. Mijn klacht zou een geval voor Klachtenkompas zijn werd mij verteld en ik hoop nu maar dat ik hier kan worden geholpen met mijn klacht..

De oplossing

Aankoopkorting van €50 retour op ABN 59 19 39 479

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Nestle Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nestle Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen