Klacht Nestle Nederland: Ik wil n lekvrije koffiemachine. Waar moet ik het zoeken en bij wie?

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 299909
Gebruiker
Doruijter
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dolce Gusto koffiemachine lekt aan de onderkant water, wie weet een oplossing? Zodra waterreservoir ontkoppeld is heb ik geen lekkage meer.

De oplossing

Lekvrije koffiemachine

1 reactie

  1. Auteur
    Nestle Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw, meneer Doruijter,

    Hartelijk dank voor je bericht aan NESCAFÉ Dolce Gusto.

    We vinden het vervelend om te horen dat je machine niet goed functioneert. Dat is zeker niet de bedoeling.

    Krups
    Wij weten alles over de Nescafé Dolce Gusto koffiecapsules, maar de NESCAFÉ Dolce Gusto machines worden door Krups gemaakt. Alle machines hebben twee jaar garantie.

    Telefonisch contact
    Je kunt telefonisch contact met Krups willen opnemen, dan kan dat op werkdagen van 8.30 tot 17.00u op telefoonnummer 0318 - 58 2424, optie 1 en vervolgens optie 2. Ook per e-mail is Krups bereikbaar: cons.serv@groupeseb.com.

    Met vriendelijke groet,
    Susanna

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Doruijter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Is nog gaande dus wacht het nog ff af
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Nestle Nederland?