Opgelost door Nestle Nederland: In een chocolade uitdeelzak met diverse mini's vond ik een losse smartie en karamel.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 362996
Gebruiker
NJBoerboom
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In een chocolade uitdeelzak bestaande uit Bros, KitKat, Lion, Rolo en Smarties, vond ik een losse smartie en karamel aan enkele verpakkingen. Dit zat meteen ook aan mijn vingers, wat ik niet prettig vond.

De oplossing

Een tegemoetkoming voor het ongemak dmv een nieuwe uitdeelzak.

2 reacties

  1. Auteur
    Nestle Nederland
    Datum
    Beste mevrouw Boerboom,

    Zoals telefonisch besproken sturen wij u graag een nieuwe zak Nestlé mini's Ieders Favoriet toe en hopen dat u hiervan zal genieten.

    Nogmaals hartelijk dank voor de klachtmelding.

    Met vriendelijke groeten,
    NestléNederland B.V.


    Maureen Root
    Consumentenservice
  2. Auteur
    NJBoerboom
    Datum
    Dank voor uw reactie op mijn klacht!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
NJBoerboom
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Nestle Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen