Opgelost door Nestle Nederland: klachten contact werkt niet

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 399557
Gebruiker
JohnReijers
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik probeer al 2 weken een klacht in te dienen bij Netle over de verpakking van een produkt. Se site werkt niet en er wordt aan gewerkt (schrijft Nestle) Waar kan ik nu wel mijn klacht kwijt?

De oplossing

ik wil dat Nestle de site repareert

1 reactie

  1. Auteur
    Nestle Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Reijers,

    We hebben inderdaad een probleem op onze Nestlé site. Onze welgemeende excuses daarvoor. We werken er hard aan om dit zo spoedig mogelijk te verhelpen.
    Wanneer u een klacht wil indienen kan dat via het volgende mailadres: consumentenservice@nl.nestle.com ook zijn we bereikbaar via ons telefoonnummer: 020-5699 699 op werkdagen van 8:00-18:00 uur. Heeft u verder nog vragen dan horen we het graag.

    Met vriendelijke groeten,

    Saskia
    Nestlé consumentenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JohnReijers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Nestle Nederland?