Klacht Nestle Nederland: Na 20x gebruiken apparaat al stuk Dolce Gusto

Klachtnummer
# 126704
Gebruiker
Jan de Hurk
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wat een slechte kwaliteit leveren we tegenwoordig toch van ALLE elektrische apparaten.
Allemaal fragiel gemaakt, kan niks hebben.

Paar keer gebruikt, heerlijk idee zo'n Dolce Gusto!
Nu alweer stuk, doet helemaal niks meer, lijkt wel op kortsluiting ofzo.

Ik zou hem niet meer kopen, ga voor een degelijk duurder apparaat van een ander merk ofzo ipv die goeiekope Action kwaliteit.

Advies aan Dolce Gusto, maak een degelijk apparaat ipv fragiele troep!

De oplossing

Direct opruilmogelijkheid bieden ipv meteen naar de algemene voorwaarden wijzen.

Vroeger (jaja) gingen we naar de winkel terug en spraken we de eigenaar erop aan wat voor troep hij geleverd heeft. Hij gaf je dan een nieuwe.
Nu verschuilen we ons achter de grote firma's.

2 reacties

  1. Auteur
    Nestle Nederland
    Datum
    Beste,

    bedankt voor uw bericht. Onze consumentenservice neemt graag contact met u op.

    Met vriendelijke groet,

    Nestlé Nederland
  2. Auteur
    Nestle Nederland
    Datum
    Beste Jan de Hurk,

    Zou u contact willen opnemen met onze consumentenservice via ons (gratis) telefoonnummer 0800-3652348 of consumentenservice@nl.nestle.com. Zij helpen u graag.

    Met vriendelijke groet,

    Nestlé Nederland

Ook een klacht indienen over Nestle Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen