Klacht Nestle Nederland: Na de z.g. vernieuwing is de Amaretto instandkoffie niet meer smakelijk en smaakt in het geheel niet

Klachtnummer
# 496938
Gebruiker
Ien
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Amaretto-koffie!
Bij de wekelijkese boodschappen in de deka-markt IJmuiden kwam ik op het product 'Amaretto' instandkoffie van Nestlé, van een koude kermis thuis. Een product waar ik jarenlang 's middags om een uur of 4 na een drukke dag écht van heb genoten, was uit de handel gehaald voor een z.g. 'vernieuwd' product.
Wát een tegenvaller!! Als er eens iets écht goed is, wordt het op een gegeven moment uit de handel gehaald omdat het 'vernieuwd' moet worden. Heel spijtig, want de 'vernieuwde' Amaretto is erg melkerig en smaakt veel minder naar de Amaretto koffie van vroeger.
Maak het desnoods duurder, maar dit waterige product zal ik niet meer kopen.

De oplossing

We zouden heel graag willen dat u de oude Amaretto koffie weer in ere hersteld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Nestle Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Nestle Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen