Klacht Nestle Nederland: wil graag uitschrijving uit nieuwsbrief mailing correct doorgevoerd hebben

Klachtnummer
# 347545
Gebruiker
Jaspers
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik krijg nog steeds nieuwsbrief mails binnen van Nescafe Dolce Gusto, ondanks dat ik me daar voor afgemeld heb aangezie ik al lang geen Dolce Gusto apparaat meer heb.
Als ik mij via de hyperlink in die mails wederom probeer af te melden, krijg ik na het invoeren van mijn mailadres ook een foutmelding met de mededeling dat dit mailadres al is uitgeschreven uit de mailing lijst(dat klopt natuurlijk ook).
Ik heb via de site vorige maand ook al een klacht ingediend over dit geval, ook al antwoord op gekregen dat dit naar de juiste afdeling zou worden gestuurd om het zodoende op te lossen.
Helaas, zojuist weer een nieuwsbrief binnengekregen.

De oplossing

Kunnen jullie er misschien wat meer druk op zetten? Blijkbaar is het heel moeilijk om dit op te lossen...

1 reactie

  1. Auteur
    Nestle Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Jaspers,

    hartelijk dank voor uw bericht. Er is door onze klantenservice inmiddels al een mail naar u toegestuurd. Zij nemen uw file van daaruit over.

    Met vriendelijke groet,
    NESTLE NEDERLAND
    Tonny

Ook een klacht indienen over Nestle Nederland?