Klacht Netflix: 2x abonnementgeld geind door wijzigen e mailsdres.

Klachtnummer
# 264765
Gebruiker
Pierre Lac
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Netflix maakt je zomaar 2 x klant als ze 2 e mail adressen van je hebben. Door verschillende storingen heb ik in de gratis periode een ander e mail s adres ingevoerd. Werd gewoon 2x geind. Weinig begrip bij klachten centrum. Medewerkers willen van jou alles weten maar weigeren een achternaam te geven.

De oplossing

Als een abonnement is opgezegd schrap dan het e mail adres zodat je dat bij hernieuwen opnieuw moet invoeren om dit te voorkomen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Netflix hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Netflix?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen