Klacht Netflix: Abonnement Netflix loopt ongevraagd door!!

Klachtnummer
# 303779
Gebruiker
Wil06
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na 1 maand proef loopt abonnement gewoon ongevraagd door. Pas ontdekt na overzicht Visa. Contact gehad met Mats van Netfix, hij gaf aan dat ze een email hadden gestuurd waarin werd gevraagd of het abonnement verlengd moest worden, nooit ontvangen!! Hij kon zien dat we na de proefperiode nooit meergekeken hebben. Het abonnementsgeld zou worden terug gestort. Het gaat om 4 maanden totaal. Er zijn drie maanden terug gestort maar Visa heeft 1 maand weer opnieuw betaald aan Netflix!! Visa kan hier niets aan doen omdat zij die opdracht hadden. Weer gebeld naar Netflix, zij gaven aan dat zij die opdracht niet hadden gegeven dus zij betalen verder niets meer terug en ik moest blij zijn met die twee maanden wat het gebeurde vaker dat mensen niet wisten dat het abonnement doorliep en die kregen niets terug. Onbegrijpelijk vind ik, als dit bij meer mensen gebeurd, schort er toch wel iets aan de communicatie lijkt mij!!

De oplossing

Ik wil de andere twee maanden abonnementsgeld ad €27,98 totaal ook terug!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Netflix hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Netflix?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen