Klacht Netflix: account gemaakt op Netflix en 1 keer 13,99 betaald maar geen acount

Klachtnummer
# 524250
Gebruiker
anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op zo 28 februari 2021 een account gemaakt op Netflix en 1 keer 13,99 betaald naar NL21INGB0674773837 en ik kreeg geen account en kan steeds niet inloggen,
Hope graag dat ik zo snel mogelijk een antwoord

De oplossing

me geld terug of geven waar ik recht op heb en dat is een acount want heb betaald

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Netflix hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Netflix?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen