Klacht Netflix: een maand abonnement is korter dan één maand

Klachtnummer
# 422383
Gebruiker
Bart#0066
Datum
0 reacties

Details

De klacht

één maand abonnement genomen startende op de 6e van de maand om 19.38 uur stopt Netflix deze de volgende maand de 6e al om 4 uur s'nachts.
behalve een dag korter dan je volgens mij mag verwachten bij een abonnement van een maand, ook een nacht lekker doorkijken naar de knoppen

De oplossing

behalve dat ik wel graag de gemiste serie wil afkijken vindt ik dat als t Netflix te veel moeite is om rekening te houden met het tijdstip van afsluiten van een abonnement het ze toch op z'n minst zou sieren als ze het tijdstip van beëindigen in t voordeel van de klant afronden en zo ook echt een maand abonnement aanbieden en niet stiekem korter. Concurrenten, bv. Disney+ doen dat ook.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Netflix hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Netflix?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen