Klacht Netflix: Ik krijg geen Ned. ondertiteling meer, omdat ik in Spanje zit? Mijn abon. heb ik in Ned. afgesloten

Klachtnummer
# 322187
Gebruiker
markiemark
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben enkele maanden geleden naar Spanje verhuisd en nu krijg ik bij veel films en series geen Nederlandse ondertiteling meer. Bij navraag kreeg ik te horen, dat ik na een bepaalde tijd nu alleen nog maar het Spaanse aanbod krijg. Dit schijnt helemaal niet te mogen, want dan zouden alle Nederlandse in het buitenland opeens geen films of series kunnen kijken. Netflix is verplicht mij het Nederlandse aanbod te blijven doen.

De oplossing

Ik wil graag mijn Nederlandse aanbod MET Nederlandse ondertiteling terug.....

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Netflix hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Netflix?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen