Klacht Netflix: Netflix beloofd een gratis proefperiode, maar is niet duidelijk over de kleine lettertjes

NetflixDoetLozeBeloften

Ze adverteren met een proefperiode van 30 dagen proberen zonder kosten. Nu zijn er bij mij toch kosten afgeschreven. Hierover heb ik contact gehad met Netflix en hierbij is het argument dat er op mijn device al eens heeft ingelogd bij Netflix. Dit kan kloppen, aangezien ik voor mijn werk in de pleegzorg het account van mijn werk heb gebruikt om voor de kids via mijn telefoon films te streamen op de TV. Maar privé heb ik nooit een account gehad. Ik kreeg als antwoord: "Bij het afronden moest 13,99 betalen. En daar zou ook een belletje kunnen rinkelen. (En als u de betaling moest doen kwam er een bericht, dat u moet betalen per direct en niet in aanmerking komt".

Tevens staat er op hun website:
"Gratis Netflix
Netflix is ervan overtuigd dat iedereen Netflix leuk zal vinden. Hierdoor mag iedereen Netflix de eerste maand gratis uitproberen".

Blijkbaar mag niet iedereen dit....

Sorry dat dit belletje niet is gaan rinkelen. Ik kreeg de keuze of, gewoon zo doorgaan of het abbonement stopzetten en mijn geld terug krijgen. Maar ik wil gewoon de proefperiode, zoals beloofd. Om te kijken of Netflix ook wat voor mij is.

Ik wil de gratis maand om zelf Netflix te kunnen proberen. Ik sluit immers een nieuw account af.

Wij vinden dat Netflix hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Netflix?