Klacht Netflix: Netflix gaat achteruit in plaats van vooruit.

Freddie

Netflix heeft weer eens een aantal films verwijderd zonder dit ook maar op voorhand te laten weten. Ze maken een categorie aan met (films voor de feestdagen) wat ik super vind maar dan verwijderen ze zomaar even grote namen zoals bv miracle on 34th street en a christmas carol midden in de periode waarin deze films het meest bekeken worden. Dit slaat nergens op vind ik. Daarnaast is er bv in America en Spanje een veel ruimere keuze aan series en films ook Anime terwij wij toch ook evenveel betalen voor Netflix. Ik voel me hierdoor dan ook gediscrimineerd. Als laatste wil ik ook meedelen dat veel nieuwe seried of films verschijnen in andere talen zonder ondertitels en velen zijn derde rangs films uit China en Indië die Niemand zal bekijken. Wij vinden dit maar een goedkope opIossing voor het plaatsen van nieuwe films. Ik voel me dan ook als klant van Netflix wat in de maling genomen terwijl wij altijd pro Netflix zijn geweest.

Een wederdienst bewijzen of een vergelding weergeven van de reden dat men deze fouten maakt.

Wij vinden dat Netflix hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Netflix?