Klacht Netflix: Ondanks wifi foutmelding

Klachtnummer
# 325407
Gebruiker
Coela
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik krijg veelvuldig de melding op iphone, wanneer ik een reeds bekeken aflevering nogmaals wil bekijken dat ik enkel ‘met wifi’ heb gekozen. Hierna blokkeren alle volgende verzoeken. De Wifi is gewoon beschikbaar overigens.

Gewenste oplossing

Niet blokkeren na 1 foutmelding

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Netflix hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Netflix?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen