Klacht Netflix: storing

Klachtnummer
# 271919
Gebruiker
amanda!
Datum
0 reacties

Details

Klacht

continue storing dat de film niet afspeeld!! heb contact opgenomen met netflix dan krijg je "de oplossing" (werkt voor geen flikker) dat tv stekker uit moet de stroomkabel van internet en niet vergeten op de tv kastje op de uitknop drukken voor de stroom belachelijk maargoed dan doet die het voor 10min word nu al de 5x dat de film opnieuw opstart !! dus ben benieuwd hoe of wat er nu weer word gedaan vraag je vergoeding kan het nie omdat je niet belt bij iedere klacht en eerst probeert door de aangegeven methode op te bellen pfff dat je hier voor moet betalen echt te gek voor woorden !! ben der klaar mee

Gewenste oplossing

geld terug of maand netflix voor niets zonder storing anders schiet het nog niets op

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Netflix hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Netflix?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen