Klacht Netflix: Teleurgesteld en boos.

Klachtnummer
# 276958
Gebruiker
Iesies
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben echt zeer teleurgesteld en boos dat jullie uit het niets 1 of een paar ( weet het niet zeker meer ) family guy seizoenen eraf hebben gehaald. Waarom? Ik ben echt family guy verslaafd , heb alle seizoenen/afleveringen die er zijn al denk ik 100x gezien en ben echt dus boos en teleurgesteld dat jullie ( netflix ) ineens iets ervan eraf halen...... hopelijk zetten jullie dat seizoen dat jullie eraf hebben gehaald er terug op en ik hoop meer dat jullie er eigenlijk veel neer seizoenen opzetten. Dat was het

De oplossing

Seizoenen terugzetten en liefst meer erop.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Netflix hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Netflix?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen