Klacht Netflix: Terugbetaling dubbel betaald abonnement

Klachtnummer
# 427360
Gebruiker
Zucht
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Dubbel account betaald en Netflix geeft geen (gedeeltelijk) geld terug! Ze houden je aan het lijntje, wijzen naar derden. Geen medewerking. Nemen geen contact op met KPN. Netflix heeft 15 maanden dubbel geld van ons ontvangen via KPN! Heel vreemd allemaal dat dat mag en kan in Nederland! Klantonvriendelijk. Ik kon mijn klacht indienen maar moest dan met een Engelse supervisor spreken, maar ik spreek slechts vakantie-Engels! Mijn klacht zou medewerker doorgeven maar zou ik niets van terughoren omdat ze toch niets willen terugbetalen ....

De oplossing

(Gedeeltelijke) terugbetaling van 109,-

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Netflix hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Netflix?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen